Известие

Collapse
No announcement yet.

Малко помощ (напътствия) за смяна на г-ра глава

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Малко помощ (напътствия) за смяна на г-ра глава

    Предимно ме притеснява свалянето на инжекциона и зацепването на веригата при събирането.
    Ще се отблагодаря с линк към ALFA Compact 98 ver 8.0 ed 48 до няколко дена, че търсих разни manual-и и други полезни благинки във форума, но не намерих и предполагам, ще е полезно.
    75 2.5 QV 08.86 г. - Ех...
    155 1.7 07.93 г. - Сиромашки тунинг + JR filter + ниска - замина за скрап...
    FIAT Tipo 1.6 12.93 г. 835С1.000 - вече 2.0 TS 8V Turbo с екстрите от горната...
    Мненията са като задниците - всеки си има!

  • #2
    Re: Малко помощ (напътствия) за смяна на г-ра глава

    Първоначално публикувано от TRENDi
    Предимно ме притеснява свалянето на инжекциона и зацепването на веригата при събирането.
    Ще се отблагодаря с линк към ALFA Compact 98 ver 8.0 ed 48 до няколко дена, че търсих разни manual-и и други полезни благинки във форума, но не намерих и предполагам, ще е полезно.
    това няма ли го в АутоДата дето го търсиш ?
    мога да погледна ако мислиш че го има ?
    '04 Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 150cv heavily tunned
    '02 Alfa Romeo 166 2.4 JTD Q2 150cv, remapped by Bobo
    '99 Alfa Romeo 145 1.6 TS 120cv - ex

    Comment


    • #3
      Утре вечер ще я погледна, ако успея да я подкарам 2005 и ще пиша. 10х за отговора.
      75 2.5 QV 08.86 г. - Ех...
      155 1.7 07.93 г. - Сиромашки тунинг + JR filter + ниска - замина за скрап...
      FIAT Tipo 1.6 12.93 г. 835С1.000 - вече 2.0 TS 8V Turbo с екстрите от горната...
      Мненията са като задниците - всеки си има!

      Comment


      • #4
        аз имам 2004 работеща, за 2005 съм чувал само проблеми с краковете
        ако я подкараш кажи как плз
        '04 Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 150cv heavily tunned
        '02 Alfa Romeo 166 2.4 JTD Q2 150cv, remapped by Bobo
        '99 Alfa Romeo 145 1.6 TS 120cv - ex

        Comment


        • #5
          Пробвай с това - http://trendi.hit.bg/Autodata5.5(2.12).rar

          Бтв въпреки, че пак няма 1.7 мотора предполагам, че е като на 1.8 и поне с веригата ще се оправя, но въпросът с инжекциона още стои. Смисъл, че ще я рачаркосам е ясно, ама ако има някое капанче - та да не строша нещо, че допълнителна игра не ми се играе

          Edit: Главата вече е свалена и утре е на шлайфане Даже нищо не успях да съсипя или счупя . Утре е на шлайф и следващия ми почивен ден ще започна борбата с поставянето. Най-радостното е, че мотора е на 220 хил. и няма грам ръб на ризите или луфт на буталата.

          А това -> Alfa.Romeo.EPC.Compact.98.v8.0.ed.48 до ден 2 ще го кача на linkos като торент и ще пусна линк.
          75 2.5 QV 08.86 г. - Ех...
          155 1.7 07.93 г. - Сиромашки тунинг + JR filter + ниска - замина за скрап...
          FIAT Tipo 1.6 12.93 г. 835С1.000 - вече 2.0 TS 8V Turbo с екстрите от горната...
          Мненията са като задниците - всеки си има!

          Comment


          • #6
            Утре са надявам сагата с пустата смяна да приключи. Та за колегите да спомена за няколкото тънки момента при свалянете и разкостването на главата.
            1. Веригата - понеже е разглобяема (със звено) след като се паркират валовете на белезите и се разкопчае (много внимавайте със средното елементче на звеното да не отпътува към картера - не ми се мисли каква веселба ще е с изваждането му) двата и края ги вържете с нещо (тел, жица) и внимавайте при свалянето на главата да не ги изпуснете към картера - иначе се повтаря веселбата в скобите по-горе;
            2. Пуловете на клапаните - адски малки са и са като шапчици върху клапаните и поради това, че са под повдигачите и малкият им размер е възможно, ако не се внимава - да отидат по дяволите (т.е. да загубите някой от тях);
            3. Контрата за обтегача на веригата (тук се издъних и аз, ама като за 1-и път пак само това е добре) - ако сваляте обтегача (защото се оказа, че за шлайфането е можело и да не се сваля) свалете и контричката която го застопорява със законтрящия винт. Направих грешката, че не си я бях прибрал (останала на главата с винта) и при шлайфането някъде и са се загубили дирите. Ако все пак стане така - без паника - правите като мен - парченце винкел (13х15 мм) пробивате му дупка 4 мм в средата и с флексче скосявате 15 мм-овата страна. Вече имате нова контричка - почти като от завода в Милано

            За точки 1 и 2 - не ми се наложи за мисля евентуалните контрамерки в случай на издънка.
            П.С. Това е инфо само за мазохисти, които решат да си сменяват г-рата на главата сами
            75 2.5 QV 08.86 г. - Ех...
            155 1.7 07.93 г. - Сиромашки тунинг + JR filter + ниска - замина за скрап...
            FIAT Tipo 1.6 12.93 г. 835С1.000 - вече 2.0 TS 8V Turbo с екстрите от горната...
            Мненията са като задниците - всеки си има!

            Comment


            • #7
              е ако бе6е дизел

              Comment


              • #8
                Болида вече е в движение , само да добавя и 2 неща за поставянето:
                1. Не забравяйте преди да качите главата да завиете долният болт на тампона, който е хванат на главата;
                2. + болта на алтернатора, за планките му, който е на главата - ако го забравите (като мен ) повдигането на мотора, за да влезе става кофти ситуация, но не и невъзможна и е за предпочитане пред повторно сваляне на главата заради него.

                Сагата завършена .
                75 2.5 QV 08.86 г. - Ех...
                155 1.7 07.93 г. - Сиромашки тунинг + JR filter + ниска - замина за скрап...
                FIAT Tipo 1.6 12.93 г. 835С1.000 - вече 2.0 TS 8V Turbo с екстрите от горната...
                Мненията са като задниците - всеки си има!

                Comment

                Working...
                X